Miro Šmajda: V srpnu bude nový videoklip!

Stříbrný finalista prvního ročníku Česko Slovenské SuperStar, Miro Šmajda, je v jednom kole. Přesto si našel čas a poskytl nám exkluzivní rozhovor!

BRAVO: Ahoj Miro! Před několika týdny skončila 2.série Česko Slovenské SuperStar. Jaké to bylo, vrátit se na místo činu, případně i jen v televizi sledovat nové talenty? Zaujal tě někdo z finálové 12ky nějak víc než ostatní? Komu jsi držel palce?
MIRO:
"Nazdar Bravíčko :-) Naše poslední účinkování? Byla to příjemná vzpomínka a nová cenná zkušenost na novém místě činu. Účinkoval jsem tam jako host se svojí vlastní tvorbou. To jsem vždycky chtěl. Představili jsme tam náš nový singl "Loneliness", na který v srpnu uvedeme nový videoklip! Favorita jsem neměl, držel jsem palce všem. Ještě víc jim ale palce držím teď. SuperStar je totiž z velké části fiktivní záležitost, realita je už tvrdší."

BRAVO: Je podle tvého názoru umístění v této show důležité? Když porovnám např. současnou popularitu vítěze Martina Chodúra s tou tvou, nebo Benovou, tak jste na tom nejspíše lépe :) Souhlasíš?
MIRO:
"Já skutečně neřeším, kdo na tom jak je. Je to totiž každého vlastní životní cesta a je velmi těžké objektivně zhodnotit, kdo je úspěšnější a kdo méně. Je to redaltivní. Já si buduji postupně mojí cestu podle sebe a svým kolegům držím palce, ať už jsou jakkoliv mediálně populární. Základ je, aby byl člověk šťastný, protože to, že je někdo méně a někdo více medializovaný ještě nemusí nic znamenat."

BRAVO: Ke které své písní z prvního alba máš nejbližší vztah a proč? Je naopak některá, která ti už doslova "leze krkem"?
MIRO:
"Nejradši mám asi "Kvapky" a "Last Forever". Nejvíc mi leze krkem "Baby" (dělám si srandu) :)"

BRAVO: Jsi už dost dlouho terčem nevybíravých útoků bulvárních pisálků. Jak to zvládáš? Kdybys měl kouzelný proutek a mohl jím bulvár zrušit, udělal bys to? Nebo si uvědomuješ, že tím, že o tobě píšou (ať už jakkoliv), ti vlastně dělají zadarmo promo?
MIRO:
"Ano, asi se do mého účesu dobře trefuje :) Já mám ale bulvár rád. Nedávno vyšel článek o tom, že jsem transvestita jen proto, že nejsem konzervativní a s mojí kapelou si malujeme oči a dáváme si make up na vystoupení. Dokonce volali Šmajdově manke, aby se k tomu vyjádřila. Tohle mě úplně zabilo a vybuchl jsem smíchy. Na čem bysme se jinak bavili, pokud ne na takovýchto ptákovinách? Bulvár mě baví a je mi jedno, co o mně píšou. Život stojí na jiných věcech. Hlavně ale, ať mi tam dají dobrou fotku :)"
»POKRAČOVÁNÍ V CELÉM ČLÁNKU


BRAVO: Vím, že velmi často koncertuješ. Mohl bys nám prozradit, kde tě v nejbližších týdnech uvidíme?
MIRO:
"Všechny termíny a bližší informace najdeš na www.mirosmajda.sk."

BRAVO: Jsi momentálně zadaný? Případně, rýsuje se něco? :)
MIRO:
"Haha, já jsem pořád nějakým způsobem zaláskovaný :) Ale zadaný je asi příliš silné slovo."

BRAVO Jak vypadá tvůj typický odpočinkový den a jak naopak ten typický pracovní?
MIRO:
"Můj typický odpočinkový den je pořád jiný. Buď sednu do auta a jedu někam na výlet ,nebo jen tak sedím s kytarou a brnkám. Někdy taky pozvu někoho k sobě a udělám dobrou večeři. Trávím moc rád čas s rodinou a s přáteli. Naopak můj pracovní den je naplněný věcmi jako … zkoušky s kapelou, pracovní schůzky, promo aktivity, koncerty, nahrávání, hodně cestování, apod. :)"

BRAVO: Dal bys pro nás dohromady "5 hudebních tipů Mira Šmajdy"?
MIRO:
"Alter Bridge - Ghost of days gone by, Whitesnake - Easier Said than done, Avenged Sevenfold - Danger Line, Adele - Rolling in the deep, Wolf - The Parasite."

BRAVO: Mockrát ti děkujeme za rozhovor a přejeme mnoho štěstí a úspěchů do dalších měsíců! Pokud chceš něco vzkázat svým fanouškům, nyní máš možnost.
MIRO:
"Momentálně pracujeme na nových věcech, na posunu kapely ve všech směrech. Sázíme nové druhy stromů a rostlin, abychom měli v dalších letech hodně čerstvého a svěžího ovoce, které chceme všem rádi nabídnout. I já moc děkuju a všem přeju to nejhezčí léto, jaké kdy měli!"

Otázky od fanoušků z facebooku:

Adéla Kieslingová: Miro... co tvoje mamka? :D
MIRO:
"Šmajdova mamka se má vyýborně :-) Pozdravuje Vás!"

Livia Lili Valocková: O čem bude nové CD? :)
MIRO:
"Nechte se překvapit! Nové CD bude úplně jiné než byl můj debutový československý album."

Martinka Šmajdík Čižmarová: Kdy budeš natáčet nový album ?
MIRO:
"Točení nového alba plánujeme nejdříve na zimu 2011 a vydání pak nejdřív na jaře, případně v létě 2012."

Zdroj:
Foto: Andrew
(bravo.cz)

Komentáře