Miro Šmajda má trable s drogami, hrozí mu kriminál!

Idol dívek, blonďatý ďábel s extravagantními účesy Miro Šmajda má často netypické nápady, jak nám prozradil jeho manažer. Tentokráte je to klip k písni Loneliness, který Miro natočil. Kromě toho, že song není na jeho první desce a nebude prý ani na druhé, si sexy zpěvák pěkně zavařil a v patách prý je mu dokonce policie!

V klipu k písni Loneliness, což znamená osamělost, kterou si sám napsal, vidíme Mira, tak jak jsme zvyklí - s odhalenou hrudí a rozevlátým účesem. Obklopují ho ale jen spoře oděné slečny, alkohol teče proudem a ani drogy nechybí. Prostě sex, drogy, rokenrol. A v tom je právě kámen úrazu.

V Čechách mu nic nehrozí, slovenské zákony to ale vidí jinak. Kdo podněcuje, či nabádá k užívání drog bude potrestán odnětím svobody v rozmezí jednoho roku až pět let, říká slovenský trestní zákoník!

A co na to Miro, který podle slov svého manažera je právě v domovských Košicích a jeho dny jsou poměrně monotónní - celou noc pracuje na nových skladbách ve svém domácím studiu a den pak prospí? "Sedět za pravdu? Ukázal jsem realitu, která se děje všude okolo. Žijeme však asi raději v konzervě a nechceme tyto věci vidět."

Právníci si ale myslí, že se Miro dopouští trestného činu. Co na to slovenská policie, na to si budeme muset ještě počkat… Oslovili jsme mladičkého zpěváka, zda nám ale na naše otázky odpoví, je ve hvězdách. Už dříve totiž řekl, že nebude dávat žádné rozhovory…

Češi jsou zakomplexovaní!

"Přestalo mě to bavit, nemám náladu něco povídat," řekl pro Super.cz. Přesto se ale rozpovídal o problémech, které má se svou vizáží: "Naposledy hrozila rvačka asi před měsícem a půl. Ale neporval jsem se. Zachránili to moji známí, kteří nás oddělili. Snažím se toho nevšímat, ale spíš mi vadí, když jsou obtěžovaní lidé kolem mě. Kdykoliv vyjdu na ulici nebo do jakéhokoli baru přijdu, tak někoho štvu. Ať už vzhledem nebo úplně jinými věcmi, i když mě ti lidé vůbec neznají. Už jsem si na to zvykl. V Československu je hodně zakomplexovaných lidí!"

Mimochodem, co říká sympaťák Miro na časté posměšky, že vypadá spíš jako holka, než kluk? "Asi ještě neviděli inkriminované partie," odpověděl stroze Šmajda.

Zdroj:
(tn.nova.cz)

Komentáře