Co k tomu dodat ...

Z Mirova facebooku:
Bol by som rad, aby sa nasledujuci odkaz dostal zdielanim ku vsetkym fanusikom v SR a CR. Chcel by som vyjadrit tu najvacsiu vdaku za Vasu podporu, pritomnost, lasku, usmevy, radost a vsetko, co ste venovali Mirovi Smajdovi od roku 2009 az doteraz. Na vsetky posledne kroky, ktore som podnikol vramci tohto projektu, mam svoj dovod, a vsetko, co momentalne robim aj napriek tomu, ze neplanujem koncertovat verejne a pokracovat v hudobnej cinnosti, robim len pre Vas, mam velku radost zo zivota, a som duchom stale s Vami.
Dakujem! Mam Vas rad! MS

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Já bych závěrem za celý tenhle blog dodala, ať Mira k tomuto kroku vedlo cokoliv, respektuji jeho rozhodnutí a i nadále má moji veškerou podporu. Rozhodně ho nezatracujte a podporujte ho dál! To je teď to nejdůležitější ...! Život přináší hromadu různých příležitostí, tak proč jich nevyužít? :-)

Komentáře