Miro Šmajda se vrací domů!

Miro Šmajda se ztratil. Na konci minulého roku absolvoval GoodBye Tour, nedávno napsal svým fanouškům, že dále neplánuje koncertovat, zrušil si i Facebook, díky kterému s ním byly v kontaktu i webové stránky ...

Mezi fanoušky a zejména fanynkami se proslechlo, že to se zpěvem vzdal.

Dívky mohou klidně spát, blonďatý rocker z Košic s hudbou neseká úplně a definitivně. Jen se pustil do nových projektů, ale dělá s nimi obrovské tajnosti.

Pobyl za velkou louží

"Vím, že mnoho fanoušků zůstalo zaskočených po mém vyjádření, že přestávám koncertovat a věnovat se hudební činnosti. Napsal jsem na jedné straně pravdu - projekt Miro Šmajda nemám v plánu dále rozvíjet. Pracuji však na něčem jiném, v čem vidím větší smysl a samozřejmě, většina z těchto věcí se týká muziky," naznačil tajuplně.

Zdůraznil, že zpěvu se rozhodne nevzdává: "To bych nedokázal. Plánuji zpívat navěky ... Někdy je však podle mě lepší být zticha a trpělivě pracovat na úkor koncertování, aby bylo možné posunout se dopředu."

Tím krokem vpřed byl jistě i jeho výlet za "velkou louži". Větší část ledna totiž Miro strávil v USA, ale i kolem toho dělá velké tajnosti.

"Byl jsem tam jen s kytarou a notebookem, pracoval jsem a přicházel na nové myšlenky," tvrdí. Podle nepotvrzených informací však byl na Floridě nahrávat dvě skladby na letošní Eurovizi.

» POKRAČOVÁNÍ V CELÉM ČLÁNKU

Stále nezadaný

Dobrou zprávou pro Mirovo fanynky však je, že si ani během pobytu v Americe, ani u nás zatím nenašel novou přítelkyni, a tak i na Valentýna bude single.

"Momentálně většinu každého dne věnuji jen a jen práci a ta mě naplňuje láskou. No asi se zamyslím i nad tou partnerskou," směje se idol mnoha dívek a žen, který do životních změn zařadil i změnu bydliště. Vrací se domů.

"Celý rok 2010 jsem žil v Bratislavě, rok 2011 v Praze, mám pocit, že se na nějakou chvíli znovu vrátím domů do Košic, kde momentálně pracuji asi nejvíc a vedle toho létám všude v rámci Slovenska, Česka a zahraničí. Vždyť v podstatě, v dnešním mediálně rozvinutém světě je absolutně jedno, kde se člověk nachází," vysvětlil.

Zdroj:
(korzar.sme.sk)

Komentáře