Eurocancionfestival: Rozhovor s Maxem Jasonem Maiem!

Rozhovor s Maxem Jasonem Maiem pro španělskou stránku eurocancionfestival.blogspot.com.es.

Mohl by jsi nám říct něco o svých začátcích v hudbě, o tvé hudební kariéře, a o písni, se kterou jsi vyslán reprezentovat?
Nezáleží na minulosti. Zaměřuji se na budoucnost bez ohlednutí k minulosti. Moje motto do života je: "Přítomnost je důležitá".

Proč jsi se rozhodl prezentovat na Eurovizi?
Je to pro mě velká výzva. Tvrdě jsem pracoval na muzice, jak fyzicky tak psychicky, posledních 7 měsíců. Doufám, že moje vystoupení na jevišti v Baku rozbuší rychleji vaše srdce. Chtěl bych dát všem divákům kus lásky a svého života přes moji píseň.

Jsi fanouškem Eurovize?
Nikdy jsem nebyl blázen do Eurovize, ale viděl jsem pár vystoupení.

Jak Ti pomůže Eurovize v tvé kariéře?
Je to pro mě příležitost, jak být viděn a znám v Evropě a opravdu doufám, že Eurovize mi otevře dveře do světa.

Můžeš nám říci o čem je ta píseň, se kterou budeš vystupovat v Baku?
Je to rocková píseň o boji mezi ďáblem a andělem, a o zlu a dobru v nás.

Jak moc je důležitá tato soutěž na Slovensku?
Slováci znají tuto soutěž. Někteří z nich jsou fanoušci Eurovize a někteří ne. Ale stejně nejsme země, která má dlouholetou tradici v Eurovizi.

Proč jsi si vybral "Don't Close Your Eyes" k prezentaci na Eurovizi?
Rozhodoval jsem se mezi dvěma písněmi. Jedna byla rocková balada a tahle energetická rocková píseň. Vybral jsem "Don't Close Your Eyes", protože má potenciál být odlišná a může přilákat pozornost.

Budeš před soutěží dělat promo po Evropě?
Doufám, že ano. Teď to ale vše závisí na penězích. Budeme rádi za jakoukoliv pozvánku.

» POKRAČOVÁNÍ V CELÉM ČLÁNKU

Slyšel jsi už soutěžní písně ostatních zemí? Co si o nich myslíš?
Líbí se mi ruské Babushky, zejména kvůli věku a energii, kterou mají.

Co si myslíš o španělské písni "Quédate Conmigo" od Pastory Solery?
"Quédate Conmigo" znamená "Stay with me"? Myslím si, že Pastora je skvělá zpěvačka. Viděl jsem její starší videa a myslím si, že je fakt skvělá reprezentantka Španělska. Škoda, že nemůžeme pro vás hlasovat.

Už máš rozhodnuto, jak bude vypadat tvé vystoupení v Baku? Můžeš nám o tom říct víc?
O mém vystoupení? Chtěl bych to udržet v tajnosti. Takže to bude pro diváky překvapení.

Která píseň je pro Tebe nejlepší v celé historii soutěže?
Jednoznačně píseň "Hard Rock Hallelujah" od Lordů, reprezentanti Finska.

A která je pro Tebe nejlepší píseň Slovenska v předchozích letech, která byla na Eurovizi?
To se těžko porovnává. Všechny byly zvláštní a odlišné.

Znáš Španělsko? Co se ti tady nejvíc líbí?
Nikdy jsem nebyl ve Španělsku, ale vážně přemýšlím o tom, že se budu učit španělsky, mám rád španělštinu. Španělsko má bohatou historii a krásná města a od Španělů pochází slovo Siesta.

Na závěr by jsi mohl říci něco všem čtenářům Eurocanción Festival.
Takže, vidíme se na Eurovizi! Užívejte života, muziky a plňte si Vaše sny!

Za překlad děkuji all-about-miro-smajda.blog.cz
Originální článek ZDE
(eurocancionfestival.blogspot.com.es)

Komentáře