Eurovision-contest.eu: Rozhovor s Maxem Jasonem Maiem!

Eueurovision-contest.eu měl čest mluvit s Maxem Jasonem Maiem. Rozhovor se slovenským reprezentatem 2012 si můžete přečíst níže:
Ahoj, Maxi! Jako první bychom Vám chtěli pogratulovat, že jste se stal reprezentancem Slovenska v tomto roku Eurovision Song Contest. Prosím, povězte fanouškům Eurovize něco o sobě. Kdy jste začal zpívat?
Od doby, co jsem byl dítě. Byl jsem velmi sportovní typ, dělal jsem všechny druhy sportů a mezitím také zpíval. Kytara, fotbalový míč a brusle, to byli moji kamarádi.

Jakou hudbou jste ovlivněn?
Mám moc rád Led Zeppelin, Whitesnake, Alter Bridge, Sade, Dream Theater, Mettalicu, Johnnyho Mayera, Engimu, Ennia Morriconea, 30 Second To Mars... a také mám hodně rád klasickou hudbu od Antonína Dvořáka.

Kdyby jste nezpíval, co by jste dělal?
Zpíval... a skládal :)

Co si myslíte o Eurovision Song Contest? Jste jejím fanouškem?
Sledoval jsem soutěž několik let a vždycky jsem držel palce rockovým písničkám. Eurovize je skvělá přítelžitost pro mladé umělce, jak se zviditelnit po celé Evropě.

Kdo ze soutěžících Eurovize je váš favorit?
Oh, miluju ruské Babusky :) Mám v plánu si snima dát session jam v Baku. Ale pokud budeme mluvit vážně, tak z našeho semifinále je tu několik songů, které se mi líbí, například Švédsko.

Reprezentujete Slovensko s písní "Don't Close Your Eyes". Můžete nám říct něco víc o této skladbě a vystoupení v Baku?
Tvrdě pracuju společně se svým týmem, abychom vzbudili nezapomenutelnou show. Takže bych raději nic neprozrazoval dopředu. Jsem perfekcionista, takže pracuji na své show a věřím v maximální úspěch :)

Jaký je Váš recept na úspěch v Baku?
Vložil jsem celé své srdce do hudby a věřím, že si toho lidé všimnou. Můj recept je mé motto do života: "Dělej věci ve které věříš tím nejlepším způsobem". Doufám, že ostatní ucítí dotek mé duše v písni.

Co by jste vzkázal našim čtenářům, čím by jste je přesvěčil aby pro vás hlasovali?
Hlasujte za rock 'n' roll, hlasujte za to, co máte rádi!

Originální článek v angličtině ZDE
Zdroj: eurovision-contest.eu

Komentáře