Max Jason Mai: Před začátkem vystoupení dělám 500 sklapovaček!

Třiadvacetiletý Max Jason Mai bude na letošní Eurovizi zastupovat Slovensko. Mai je všestranný hudební umělec, rokový hudebník, zpěvák a rytmický kytarista. Svou zemi bude reprezentovat s písní Don't Close Your Eyes. Před odjezdem do Baku si na nás sympatický zpěvák udělal čas.
Max Jason Mai má rád lidi se smyslem pro humor a všechny dobré věci v životě, ať už je to hudba, sport, joga, láska, příroda. Jelikož chová velmi hluboké city ke všem živým bytostem, stal se vegetariánem. Nenosí oblečení vyrobené z kůže a nechce, aby s ním lidé manipulovali.

Mai, jak byste popsal sám sebe v několika větách?
Rád dělám věci naplno, ne polovičně. Takový jsem v soukromém i profesním životě.

Jaké jsou, krom hudby, vaše záliby?
Jsem milovníkem přírody. Trávím dost času v přírodě. Většinu času věnuju také sportu nebo filmům jako jsou Simpsonovi, Dexter či HIMYM.

Jste od přírody gurmán, milujete jídlo a vybrané vína?
Preferuji zdravou výživu. Jsem vegetarián, před pěti lety jsem přestal jíst mléčné výrobky. Mám rád ovoce, zejména banány a papáju. Také kuskus mám opravdu rád. Nevím, jaké víno byste mi doporučili k banánům. Jak vidíte, není to snadná volba.
» POKRAČOVÁNÍ V CELÉM ČLÁNKU

Na které události ve vaší kariéře nejraději vzpomínáte?
Zatím nemám hudební událost, na kterou bych vzpomínal. Můžete se těšit na můj koncert na stadionu Wembley v Londýně ... v budoucnu.

Kdybyste si mohl sám vybrat píseň na Eurovizi, která by to byla?
Myslím, že jsem si vybral. Vybral jsem Don't Close Your Eyes. Doufám, že to byla dobrá volba.

Jaké vystoupení připravujete do Baku? Překvapíte, nebo budete mít klasický vzhled či je to tajemství?
Zatím jsem se rozhodl držet to v utajení.

Než vystoupíte na jevišti, uklidňujete se nějakým speciálním rituálem?
Obvykle dělám 500 kliků, než vystoupím na jevišti. To mé tělo ohřeje. Samozřejmě, dělám i rituály, které jsou "top secret" (přísně tajné).

Jaká skladba z Eurovize na vás nejvíce zapůsobila?
Lordi, těmi jsem byl nejvíce fascinovaný. Jejich vítězství bylo naprosto nečekané a to se mi moc líbí.

Slyšel jste už naši píseň Verjamen, se kterou nás prezentuje Eva Boto?
Samozřejmě, že slyšel. Eva je krásná dívka a já skutečně oceňuji krásu každé ženy. To je důvod, proč rád poslouchám tuto píseň a také všechny ostatní zúčastněné.

Byl jste někdy v Slovinsku?
Nikdy jsem ve Slovinsku nebyl, ale doufám, že brzy budu.

Často se stává, že zpěváci, kteří se podílejí na Eurovizi, ztratí v důsledku kritik popularitu. Máte k tomu podobný postoj?
To byste se museli zeptat diváků, ne mě. Já osobně takové zkušenosti nemám, protože ESC ještě nezačal. Kritika je všude. Musíme si na kritiku zvyknout a naučit se ji přijmout.

A nakonec by nás zajímalo, co plánujete po Eurovizi?
Rád bych natočil své album. Mám složených několik krásných písniček, které jen čekají na nahrátí. Děkuju za rozhovor. Přeji Slovinsku a Evě vše nejlepší.
Za překlad děkuji miro-smajda-daily.blog.cz
Foto: Jan Varchola
Originální článek ve slovinštině ZDE
(Zdroj: www.evrovizija.com)

Komentáře