Miro Šmajda by nikdy nebral steroidy: Mám rád svou mužnost!

Zpěvák Miro Šmajda (24) se téměř před rokem změnil za krátký čas na pořádného svalovce.
Dnes je všechno jinak a opět je z něj útlý chlapec s lví hřívou. Na dotaz ohledně steroidů má totiž Miro jednoznačnou odpověď. Nikdy by je nebral! Zpěvák vypadal ještě před rokem jako soutěžní kulturista. Když nabral svaly v extrémně krátkém čase, mnozí se ptali, co do sebe sype. Šmajda však už tehdy tvrdil, že prostředky, které růst svalů podporují, nebere. Nyní odhalil pravou příčinu, proč by si je nikdy nedal.

Miro má v užívání steroidů jasno a jeho odpověď je jednoznačná. "Proboha živého, já mám strašně rád to, co mi ten nahoře dal. Zdraví a svou plodnost. Mám "ho" velmi rád na to, abych si používáním steroidů přivodil impotenci a jiné blbosti," řekl pro portál ahaonline.cz Šmajda, který v poslední době výrazně zhubnul a po svalech už není ani stopy. Za půl roku shodil 16 kilo, což se odrazilo i na jeho vypracované postavě. Je totiž vitarián a poslední měsíce jí pouze 100% syrovou zeleninu.

Mají steroidy vliv na plodnost?

"Muži, kteří neodborně užívají anabolika (anabolicko-androgenní steroidy) se vystavují několika zdravotním rizikům plynoucím z narušení hormonální rovnováhy těla. Jedním z těchto rizik může být i porucha potence," řekl kulturista, autor článků a videí z oblasti posilování a fitness Boris Prekop.

(Zdroj: www.cas.sk)

Komentáře