Miro Šmajda má rád své mužství: Nechce být impotentní!

První stříbrná československá SuperStar zaujala už před čtyřmi lety davy fanynek. Nyní je možná počet nižší, ale Miro Šmajda (24) se určitě nemá důvod stěžovat. Hlavně, aby mu tam dole fungovalo vše jak má ...
Zpěvák Miro Šmajda byl již během soutěže rozporuplnou osobností. Jedni ho milovali, jiní nesnášeli. Ale i to mohlo být znamením, že se rozcuchaný blonďák ve světě showbyznysu neztratí. Před pěveckou soutěží Eurovize si například změnil umělecké jméno a přibyly mu i svaly. Steroidy si však nepomáhal ... na to se má až příliš rád!

Šmajda nechce být impotentní!

"Proboha živého, já mám strašně rád to, co mi ten nahoře dal. Zdraví a svou plodnost. Mám "ho" velmi rád na to, abych si požíváním steroidů přivodil impotenci a jiné hlouposti," prozradil v rozhovoru pro nedělní vydání deníku Aha!.

O Mirovi je známo, že je vitarián, to znamená, že konzumuje pouze stravu v syrovém stavu. Ale jiné podobné zájmy, jako například celibát určitě nedodržuje. Ačkoli když hodně pracuje, stane se, že nemá sex i déle.

Když pracuje, nesexuje?

Během nahrávání alba jsem byl tak zahloubaný ve spáře workoholismu, že jsem byl 3 měsíce bez sexu, skutečně jsem neměl kapacitu na to myslet. A jelikož jsem neměl přítelkyni, která by mě k tomu doslova donutila po příchodu domů ... tak jsem se věnoval jen a jen muzice," přiznal před časem v online rozhovoru na Pluska.sk.

Jeho vzhled určitě obdivuje mnoho dívek a mladých žen, ale pro jiné je to metrosexuál. Ale Miro jen evidentně chápe, jak je image v showbyznysu důležitá. "Ale nikdy jsem to nebral tak, že za každou cenu musím vypadat výborně. Každý člověk má svou jedinečnost. Každý má to své, proto nechť rozvíjí osobnost a ne vzhled," dodal pro české periodikum.

(Zdroj: www.pluska.sk)

Komentáře