Sebevědomý Miro Šmajda: Mám rád svoji plodnost!

Už čtyři roky se pyšní titulem stříbrné československé SuperStar. Dívky z něj šílely a omdlévaly. A jak je to nyní? Zpěvák Miro Šmajda (24), kterého někteří označují za šílence či holčičku, má jasnou představu o své budoucnosti. Rozpovídal se pro Nedělní Aha!, a zdravé sebevědomí mu rozhodně nechybí!
Nejen mě, ale asi i spoustu žen by zajímalo, jak si vytváříte svůj účes styl rozdováděný lev?
"Cuchám. Nejpodstatnější jsou pro mě bio přípravky. Základem je černý taft. Předkloním se, rozcuchám, dám taft a je to. Pokud chtějí mít dámy zdravé vlasy, je to hlavně o životosprávě."

Jaké zásadní věci se ve vašem životě změnily po vítězství v SuperStar v roce 2009?
"Mám o dost víc zkušeností, poznal jsem hodně lidí a mám i jasnější představu o tom, jak chci dělat muziku, pro koho a s kým. Našel jsem odpovědi na otázky, na které jsem předtím odpověď neznal."

Zbohatl jste, díky SuperStar?
"Ano, strašně. Jsem v děsivém balíku. Mám dva mercedesy a k tomu ještě vrtulník." (smích)

» POKRAČOVÁNÍ ROZHOVORU V CELÉM ČLÁNKU

Vida, to je pěkné.
"Dívám se na to zatím trochu jinak. Je mi jedno jestli mám na účtu dvě mega nebo pět tisíc. Podstatnější jsou pro mě jiné věci."

Peníze nepotřebujete?
"Z větší části si člověk může ten život užít líp, když ty peníze nemá. Nikdy jsem to tak nebral, buď peníze byly, nebo ne. A většinou prostředky dávám do muziky, nebo do něčeho, co mi vytvoří radost a někam mě to posune."

Kulturista, holčička, sexuální šílenec. Tak jste často označován, kam vlastně směřujete?
"Já bych se nijak neoznačoval. Jsem v prvé řadě člověk, který má rád změny. Baví mě variabilita ve všem, co dělám. Když mám chuť, začnu cvičit. Naberu svaly, pak mě někdo obviní, že beru steroidy. No a zhubnu, takže mě zase všichni usvědčí z anorexie."

A berete steroidy?
"Proboha živého, já mám strašně rád to, co mi ten nahoře dal. Zdraví a svoji plodnost. Mám »ho« velmi rád na to, abych si používáním steroidů přivodil impotenci a jiné blbosti."

Jak tedy vyrábíte ten »pekáč buchet« na břiše?
"Teď už to teda není takové pečivo, moc necvičím. Ale jinak jsou moje buchty jsou v pohodě. Vyrábím je normálně pečením. (smích) Přiznám se, že jsem břicho nikdy necvičil, to si asi držím stravou. Cvičení? To bolí, tak to nedělám."

Vizáž je pro vás důležitá?
"Myslím si, že vizáž je hodně důležitá. A to především v showbyznysu. Ale nikdy jsem to nebral tak, že za každou cenu musím vypadat výborně. Každý člověk má svoji jedinečnost. Každý má to svoje, ať rozvíjí svoji osobitost, ne vzhled."

Vloni v listopadu jste »jakoby« zabalil kariéru, kolovaly fámy, že jedete dělat kariéru do zahraničí. Byla to jen fikce?
"Ono to vzniklo na základě toho, že jsem ohlásil pauzu. Skončili jsme šňůru a věděl jsem, že v roce 2012 asi tři čtvrtě roku nebudeme hrát. Někteří to asi vzali tragičtěji."

Ale odjel jste do USA …
"Byla to pracovní cesta, byla to moje první velká zkušenost, co se týče produkce a zvukařiny. Chtěl jsem to podniknout hlavně kvůli tomu, abych si mohl svoje věci produkovat sám. Podařilo se a svoji poslední desku jsem si produkoval sám."

V říjnu 2011 jste natočil klip s nahotinkami, ve svých klipech jste připoutaný řetězy a divoce se milujete. Hovoří se o tom, že Miro Šmajda je hodně veselý, jak to tedy je?
"Miro Šmajda je v soukromí spíše takový introvert, bych řekl. (smích) Ale když mám tvůrčí období, tak třeba nikam nechodím, nepiju, nic nedělám, jsem jen zalezlej doma a tvořím muziku. A to doslova dvacet hodin. A spím tak čtyři hodiny. Mám rád věci, které jsou zobrazeny jinak, méně realisticky, umělečtěji. Mám rád cit pro záběr, něco co je kontroverzní, co šokuje, vyvolá emoce."

S nahotou tedy problém nemáte …
"Nemám. Nahota je krásná. Je to něco úžasného. Na tomto světě mě strašně štve, že nahota je tabu, což je blbost. Jak jsme byli zrozeni? Jako nevinné nahé osůbky. Nahota je panenská a já ji rád zobrazuji v nějaké zvrácenosti."

Tak už to prozraďte, co vy a ženy, jste hodně veselý?
"Já jsem veselý vždy. (smích) Ne, nikdy nebyl až takový bohém, že bych denně pořádal orgie nebo chodil na swingers párty. Když je někdo, koho mám rád, a rozumíme si, tak nemám potřebu nějakých úletů. Ale zase když nikdo takový vedle mě zrovna není… Ale pozor, nebalím ženský v baru!"

Možná by fanynky zajímalo, jestli nějaká žena ve vašem životě je nebo není?
"Řekněme, že ne."
Rozhovor připravila: Aneta Kárná
(Zdroj: www.ahaonline.cz)

Komentáře