Miro Šmajda chtěl být fotbalistou!

Kdyby se mladý interpret nevydal na pěveckou kariéru, zřejmě by ho nejvíce lákal sport. Jako dítě totiž často hrával fotbal, hokej a jezdil na lyžích.

Slovenský zpěvák Miro Šmajda má kromě hudby velmi blízko hned k několika sportům. "Kdybych nebyl zpěvák, asi bych inklinoval k nějakému sportu," přiznal v rozhovoru pro agenturu SITA. "Vždycky mě to bavilo, hrával jsem často fotbal nebo hokej, lyžoval jsem, pořád jsem dělal něco sportovního, i bojové sporty, tak všestranně," vyjmenoval. "Také jsem měl vždy blízko k turistice, z toho pramení můj vztah k cestování. Vyrůstal jsem v horách u babičky a dědečka, tam jsem trávil jako dítě každé léto a víkendy, pořád jsem byl v lese a běhal jsem po kopcích," přiblížil mladý Košičan. "Běžně jsem vypadl na houby ráno v osm a vrátil jsem se spokojený odpoledne o čtvrté," zavzpomínal.

Na fyzické aktivity 26-letý zpěvák podle vlastních slov stále nezanevřel. V současnosti se pokouší dát v Praze dohromady fotbalovou partu, zatím však ve své snaze není velmi úspěšný. "Od léta se pokouším zorganizovat fotbal v Praze. Chtěl bych vytvořit takovou muzikantskou partičku, zaangažovat do toho kluky z různých kapel. Já jsem fotbal hrával aktivně do patnácti let a chtěl bych, abychom se udržovali v kondici, ať nejsme za deset let fotříkové, ale výsledek zatím žádný," podotkl.

Foto: © 2014, Miška H.
(Fdroj: damskajazda.webnoviny.sk)

Komentáře