Miro Šmajda o vztazích: Nemám štěstí v lásce!

Pamatujete si ještě na euforii kolem Mira Šmajdy (26)? Když mladý talent vyběhl na pódium show SuperStar, nebylo jediného diváka, kterého by si okamžitě nezískal. Kdysi dlouhovlasý idol žen radikálně změnil image, kapelu, ale i bydliště... Co všechno má rebelantský rocker nového prozradil v exkluzivním rozhovoru pro slovenský Magazín Plus JEDEN DEŇ.

Po dlouhých letech jste výrazně změnil image. Bylo to z vlastní vůle?
Jasně, nebylo za tím nic konkrétního. Od patnácti jsem měl dlouhé vlasy a zatoužil jsem po změně, jednoho dne jsem přišel domů a prostě jsem si řekl, že vlasy půjdou dolů, bylo to začátkem prosince.

A chybí?
Samozřejmě, chvíli jsem si na to nemohl zvyknout, ale s kratším střihem je mnohem méně práce a nemusím je ani každý den mýt.

Změny se však udály i z pracovní stránky, máte novou kapelu...
Ano. V období, kdy jsem se chystal vydávat třetí album, jsem se setkal s klukama a na pivu jsme se společně dohodli, že založíme kapelu Terrapie. Jsme česká skupina se slovenským zpěvákem, což je unikát.

A ve kterém jazyce jsou tedy texty?
Zpívám slovensky, jsem sice poloviční Čech, ale mám pocit, že Češi náš jazyk milují.


Vaším bydlištěm je již delší dobu Praha. Nechybí vám rodné Košice?
V Praze bydlím už čtyři roky a jsem tam šťastný. Domov mi samozřejmě chybí, každé dva-tři měsíce se tam snažím zajet.

Daří se vám "u sousedů" více než na Slovensku?
Mám pocit, že ano, v Česku je více rockový trh.

Do povědomí veřejnosti jste se dostal díky talentové soutěži Česko-Slovenská SuperStar. Nelitujete této zkušenosti?
Co se stalo, to se stalo, už to nezměním a mělo to tak být. Myslím, že veřejnost si mě určitě zaškatulkovala a lidé mají vůči mně předsudky, zejména rockoví fanoušci, ale přiznám se, že to chápu, protože před soutěží jsem byl stejný. Běžní posluchači rádií to však ocení, jsou fixovaní na tváře interpretů, v tom smyslu mi to velmi pomohlo. Jsem si vědom toho, že i při zakládání nové kapely to budeme mít o trošku lehčí, protože jsem mediálně známá tvář.

V té době jste měl i řady zamilovaných fanynek. Stále to přetrvává?
Sem tam se mi stane, že mě na ulici někdo poprosí o fotku či autogram, ale určitě ne v takové míře jako kdysi.

Jste zamilovaný?
Momentálně jsem čtyři měsíce sám. V poslední době nemám štěstí na dlouhodobé vztahy.

Kromě hudby jste okusil i herectví, když jste si zahrál v hororu Poslední výkřik. Máte ještě herecké ambice?
Byla to vtipná zkušenost, byl to spíše takový studentský horor, řekl jsem si, že když do toho jdou zkušení herci, bude to fajn, ale výsledek nestál až tak za to. (smích)

Čili to byl první a zároveň i poslední pokus o roli herce?
No, divadlo mě neláká vůbec, ale film bych ještě velmi chtěl zkusit. Velmi bych si chtěl zahrát nějakého zvráceného psychopata, jsem pozitivní člověk, byl by to slušný kontrast.

Autor rozhovoru: Barbora Vargicová
(Zdroj: www.pluska.sk)

Komentáře