Miro Šmajda před zimou utíká do tepla!

Kdysi byl zvyklý brázdit v zimě kopce na lyžích. Dnes si raději užívá komfort na pláži. Slovenský zpěvák Miro Šmajda byl kdysi zvyklý trávit zimu na lyžích. Jak však přiznal, dnes raději během zimních měsíců cestuje na jih.

"Už jsem nebyl lyžovat pár let, protože vždy to tak vyjde, že něco děláme s kapelou nebo skládám a pak jsem většinou líný odklidit se na nějaký svah," uvedl.

"Jsem spíše zastáncem takového letního odpočinku i v zimě. Když už, tak se raději sbalím a jdu někam do tepla, kam nemusím s sebou vláčet lyže a nemusím být v ničem zachumlaný. Nemám rád ten 'nabalený' pocit, i když lyžování mě hrozně baví, celý život mě bavilo," poznamenal.

"Mám rád tu volnost - být v plavkách a jít na sluníčko, na pláž," dodal 26-letý Košičan.

(Zdroj: kosice.korzar.sme.sk)

Komentáře