Šmajda dlouho přemýšlel nad svými vlasy!

Po jedenácti letech se rozhodl pro změnu image. Lituje toho? Slovenský zpěvák Miro Šmajda známý zejména z první řady Česko Slovenské SuperStar dlouho uvažoval nad novým účesem. Ke změně image se však podle vlastních slov nakonec odhodlal docela nenuceně a svého rozhodnutí nelituje.

"Byla to taková spontánní změna po jedenácti letech. Dlouho jsem přemýšlel, jak by asi vypadal Šmajda s krátkými vlasy. Nejprve jsem si říkal, že zkusím nějaký šikovný photoshop, ale pak jsem dospěl k závěru, že jednodušší bude ostříhat se a uvidím to hned. Takže už jsou pohřbeny, chuďátka," zasmál se mladý Košičan.

"Nevedla mě k tomu žádná přelomová událost, ani mě nikdo nepřemluvil, nic takového. Spontánně mě to napadlo, řekl jsem si, že bude sranda," poznamenal. Vlasy zpěvák shodil začátkem prosince krátce po 26. narozeninách.

"Jsem rád, z extrému do extrému. Rostou mi ale dost rychle, takže z toho nedělám žádnou tragédii, za půl roku bych je mohl mít zase po ramena," dodal.

Foto: © terrapie.cz
(Zdroj: damskajazda.webnoviny.sk)

Komentáře