Miro Šmajda si chrání své soukromí!

Slovenskému zpěvákovi Mirovi Šmajdovi podle jeho slov velmi vadí, když se mu někdo hrabe v soukromí. "Nesnáším rýpání se v soukromí. Když se mě novináři ptají na přítelkyně nebo mi chtějí fotit byt, vždy na to reaguji stylem 'Nezlobte se, technicky by to neměl být problém, ale já své soukromí odhalovat nebudu'," řekl mladý Košičan v rozhovoru pro agenturu SITA.

"Jsou na to zvyklí a já to chápu, neboť zde je kdekdo rád, že může cokoli odhalit," poznamenal sympatický interpret. "Když člověk nemá co sdílet z té umělecké hodnoty, tak je mu to jedno, ukazuje přítelkyni, psa, dům... Pro mě mají tyto informace absolutně nulovou validitu. Když si o nějakém zpěvákovi nebo herci přečtu, že se někde objevil s novou přítelkyní, 'Však je to jejich věc, nač o tom píší?' Myslím, že je stále co říct a těchto témat se dotýkat vůbec netřeba," dodal na závěr.

(Zdroj: www.agentury.sme.sk)

Komentáře