Miro Šmajda se cítí jako hudebně neohraničený interpret!

Slovenský zpěvák Miro Šmajda se považuje za hudebně neohraničeného interpreta. Jeho současná tvorba s kapelou Terrapie je podle něj tvrdší než jeho předchozí skladby, ale zároveň je i rozmanitější a pozitivnější.

"Ty sólové věci byly tak trošku melancholičtější. To, co děláme s Terrapií, mi přijde takové více pozitivní, myslím náš nový album," poznamenal v rozhovoru pro agenturu SITA.

Rodák z Košic se domnívá, že v každé písni, kterou složí, budou vždy fanoušci cítit jeho rukopis. "Ať už to bude tvrdá muzika nebo naopak něco jemného, vždy zachovávám ve svých písních značnou melodiku," uvedl 26-letý hudebník, který sám sebe podle vlastních slov nedokáže zařadit do jednoho konkrétního hudebního žánru. "Myslím, že jsem dost neohraničený interpret, mnoho lidí s tím má problém, píší mi, že 'říkal si, že to bude tvrdší a nakonec je to měkké, takový popík' a jiní lidé zase, že 'no ty krávo, tohle je na mě tvrdé'," zasmál se Šmajda. "To si člověk prostě nevybere. Mě nebaví dělat úplně konzistentní muziku. Mám dost hodně inspirativních vlivů a podobně, takže si myslím, že ten konzistentní znak mé tvorby vždy bude, že je nekonzistentní," dodal na závěr.

Foto: © 2015 A.B. foto
(Zdroj: www.agentury.sme.sk)

Komentáře