Na 5 minut s Mirem (Terrapie, Max J Mai)

Dalším hostem v rubrice minirozhovor je Miro Šmajda, zpěvák a kytarista Terrapie a Max J Mai.

Četl jsem, že právě pracuješ na nových skladbách pro tvůj projekt Max J Mai, jak to probíhá?
M: Ano, rozhodl jsem se vedle česko-slovenské Terrapie nakopnout i Maxe po delší odmlce. Dost fans a kámošů se mě i na anglickou tvorbu spojenou s Maxem průběžně ptalo, tak jsem zareagoval. Připravuji klip k singlu Rising Angels, kde bych rád pocitově trochu navázal na Don't Close Your Eyes. Skládání dalších nových anglických věcí, i update věcí ze šuplíku si velmi užívám. Využívám zase trochu jiné registry kreativity, takže pro mě je to velmi rozmanité a pozitivní období.

Kdy bude album venku?
M: Co se týká času, mám dá se říci hotových 5 skladeb - téměř komplet, a dalších 5 rozpracovaných, takže album by mohlo být hotové v 2.polovině roku 2016.

Najdeš si při práci a koncertování čas i na návštěvu jiných koncertů než těch vašich? Na co se chystáš nejblíže?
M: No, tohle léto se mi to moc nepovedlo, naposledy jsem byl loni na Biffy Clyro, a nyní v nejbližší době bych se rád asi šel podívat na Whitesnake, nebo Ennia Morriconeho. Uvidíme.

Tvůj oblíbený filmový soundtrack?
M: Ennio Morricone - Once Upon a Time in America.

Který videoklip tě v poslední době nejvíc zaujal?
M: Líbí se mi Throne od Bring Me The Horizon, nebo Nearly Forgot My Broken Heart od Chrise Cornella.

Děkuji za rozhovor! :)

Rozhovor připravil: Scarecrow
(Zdroj: www.arkhamgazette.com)

Komentáře