Miro Šmajda zveřejnil vánoční duet s Lucií Bílou!

Slovenský zpěvák Miro Šmajda zveřejnil v úterý novou vánoční píseň Valčík. Melodický duet s Lucií Bílou nasadil do vysílání Český rozhlas.

"Mám z toho velkou radost," řekl Šmajda v rozhovoru pro agenturu SITA. Námět na novou skladbu prý dostal zcela nečekaně. "Nápad na tento song vznikl v mé hlavě velmi spontánně po krátkém přemýšlení nad tím, jak jsou lidé v dnešní rychlé době zbytečně chladní, uzavření, často osamělí a nenaplnění, i když mají kolem sebe nějakých lidí," přiblížil Šmajda.

Mladý interpret prý původně vůbec neplánoval vypustit do světa právě vánoční píseň. "Zpočátku jsem nechtěl, aby to byl vánoční song, ale nějak se mi to do refrénu najednou hodilo, takže to k těm Vánocům nakonec přirozeně směřovalo," vysvětlil.

Lucii Bílou 27-letý Košičan oslovil hned jak píseň dokončil. "Napadlo mě, že by se můj hlas s Lucčiným mohl v rámci duetu fajn doplňovat, tak jsem inicioval spolupráci, poslal jsem jí demo nahrávku a po kladné reakci jsme se dohodli, že to spolu nazpíváme. Byla to opravdu příjemná zkušenost, Lucka je velký profík," podotkl Šmajda, který věří, že se výsledek bude líbit posluchačům všech věkových kategorií. "Budu šťastný, když lidem pohodově doplníme vánoční atmosféru," dodal.

Sám má prý Vánoce velmi rád. "Spojují se mi s rodinnou pohodou, odpočinkem a vůní všemožných dobrot," poznamenal. Nadcházející svátky však talentovaný interpret nestráví jen oddychově. V lednu už totiž plánuje zveřejnit další singl. "V lednu bude nový singl, ke kterému vypálíme rovnou i klip," prozradil.


(Zdroj: www.netky.sk)

Komentáře